۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۶ شهريور چاپ
در پنج ماهه ۱۴۰۲ محقق شد

با رشد ۲۸.۵ درصدی ؛ صادرات محصولات فولادی از ۵ میلیون تن فراتر رفت

با رشد ۲۸.۵ درصدی ؛ صادرات محصولات فولادی از ۵ میلیون تن فراتر رفت

اقتصاد میهن: انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار واردات و صادرات فولاد میانی و محصولات فولادی را در پنج ماهه سال ۱۴۰۲ منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد میهن، براساس این آمار صادرات محصولات میانی در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴.۸ درصد رشد کرد و به ۳ میلیون و ۹۳ هزار تن رسید. در میان محصولات میانی در بازه زمانی یادشده ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار تن بیلت و بلوم و ۹۰۵ هزار تن اسلب از ایران صادر شد.صادرات محصولات تخت و طویل فولادی نیز در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۳۴۱ هزار تن رسید.در میان محصولات طویل در پنج ماه ابتدایی امسال ۷۸ هزار تن تیرآهن و ۹۹۲ هزار تن میلگرد از ایران صادر شد.

در میان انواع ورق نیز بیشترین صادرات در ورق‌های گرم به میزان ۱۶۷ هزار تن صورت گرفت. صادرات آهن اسفنجی در سال جاری افزایش چشمگیری داشت و از ۲۱۳ هزار تن در پنج ماهه سال ۱۴۰۱ به ۷۰۸ هزار تن در پنج ماهه سال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها