۱۴۰۲ دوشنبه ۲۳ مرداد چاپ

برگزاری هکاتون هوش مصنوعی با اعطای امتیاز نخبگی در ایرانسل لبز

برگزاری هکاتون هوش مصنوعی با اعطای امتیاز نخبگی در ایرانسل لبز

اقتصاد میهن: «هکاتون هوش مصنوعی» با اعطای امتیاز نخبگی و جوایز نقدی به برگزیدگان، در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و توسط ایرانسل لبز برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی ایرانسل، هکاتون هوش مصنوعی، اولین چالش هوش مصنوعی ایرانسل لبز است که با همکاری شرکت کوئرا و در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان، از ۲۳ مرداد تا ۲ شهریور ۱۴۰۲، برگزار می‌شود.این رویداد از دو بخش آموزشی و رقابتی تشکیل شده است. در بخش آموزشی، موضوعات جذاب و کاربردی حوزه هوش مصنوعی در ۳ روز و با همراهی اساتید برتر این حوزه، طی ۱۳.۵ ساعت آموزش به شرکت کنندگان ارائه می‌شود. پس از آن در بخش رقابتی، شرکت کنندگان به تیم‌های دو نفره تقسیم شده و در یک مسابقه آنلاین چالشی به رقابت می‌پردازند. بعد از پایان مسابقه نیز، راه‌حل تیم‌ها داوری می‌شود و نفرات برتر، مشمول دریافت امتیاز نخبگی در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و همینطور برنده جایزه نقدی مسابقه می‌شوند. در ادامه نفرات برتر، برای استخدام به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سایر شرکت های بزرگ معرفی می‌شوند.

حوزه اصلی چالش‌های مسابقه، شامل موضوع مقدماتی «کاربردهای تحلیل‌داده و یادگیری ماشین» و موضوع نهایی «پردازش زبان‌های طبیعی» است و ثبت نام آن تا ۲۳ مرداد، از اینجا امکان‌پذیر است.هدف استراتژیک ایرانسل، گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناور (Techco)، حرکت در لبه فناوری و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه است. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، اولین مسابقه هوش مصنوعی را با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال، استعدادیابی فنی و جذب استعدادها از بین نخبگان دانشگاه‌های برتر، توسط آکادمی ایرانسل برگزار می‌کند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها