به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه امروزه شغل خبرنگاری جزو شغلهای پر خطر دنیا محسوب می شود ادامه داد: واقعیت این است که خبرنگار مطالبهگر خواستهها و نیازهای جامعه محسوب میشود و بدون حضور رسانهها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمیتوانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران و از جمله مسئولان برسانند. این در حالی است که خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبهگری به عنوان واسطه مردم و مسئولان کوشا هستند، در مورد خود مطالبهگری نمیکنند. در مقابل نیز بدون وجود رسانهها، مسئولان از بسیاری از نیازهای اجتماعی، مطالبات مردمی، مشکلات، کمیها و کاستیها و حتی در نقطه مقابل حاصل اثر عملکرد خود در پیشرفتها و بهبود اوضاع مطلع نمیشوند. مدیر عامل بیمه دی با بیان اینکه ما از مشورت با خبرنگان و حتی نقد های بعضا تند و گزنده آنها سودهای فراوان برده ایم ادامه داد: اگر سعه صدر خود را بالا ببریم به خوبی نیت خیر و پیشنهادات مشفقانه و موثر قاطبه خبرنگاران را در پیشرفت کارها و فعالیتها مشاهده خواهیم کرد .
مهندس موهبتی با اشاره به برنامه های بلند مدت شرکت بیمه دی بیان کرد: تمرکز بر خرده فروشی در سبد پرتفوی شرکت یکی از اساسی ترین برنامه های تدوین شده در طول پنج سال آینده خواهد بود و همکاران ما در تلاش جهت تحقق این امر هستند ضمن در نظر داشتن این مطلب، برای تحقق این هدف اهتمام ورزند.وی گفت: به دنبال استمرار این روند و بهبود و تحول در شرایط شرکت هستیم. ماموریت اصلی ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی کسب سود در چهارچوب ارزشهای سازمانی است.
مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به پرداختی های مراجع درمانی اذعان کرد: با وجود تأمین های مالی صورت گرفته از طرف بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه کشور، پرداخت ها به مراجع درمانی سرعت گرفته و در حال حاضر نسبت به میانگین صنعت در سرعت پرداخت ها در جایگاه خوبی قرار داریم. در حال حاضر تا پایان ۱۴۰۱ تمامی مراجع درمانی و همچنین داروخانه ها تا پایان فروردین ۱۴۰۲، تعهدات معوق خود را دریافت نموده اند. شرکت بیمه دی در سال حدود ۲۲ میلیون مراجعه فقط از قرارداد درمان ایثارگران به مراکز درمانی داریم که بهبود و پایش فرآیندهای درمانی و بیمه ای این حوزه بسیار حائز اهمیت است.
مهندس موهبتی با تأکید بر بحث رسانه بیان کرد: ایجاد مزیت رقابتی در عرصه صنعت بیمه می تواند مشتریان بالقوه بیمه را ترغیب به انتخاب بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گر نماید. و پس از جذب مشتری باید برای نگهداشت مشتری و ایجاد تجربه خوشایند آنها برنامه ریزی کنیم.وی تاکید کرد: در صدر همه برنامه های مشتری مداری، اخلاق مداری و برخورد خوب با مشتریان موثرترین آن ها خواهد بود.مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین با اشاره به اینکه پرتفوی رشته بیمه درمان به لحاظ اقتصادی قابل اتکا نیست گفت: که واقعیت این است که شرکتها اندک منافعی هم که میتوانند از این حوزه داشته باشند مربوط به رسوب حق بیمه است تازه آن هم به شرطی که بتوانند آن را به موقع دریافت کنند.
وی بیان داشت: ۸۵ درصد از پرتفوی بیمه دی مربوط به بیمه درمان ۶۸ درصد از بیمهگزاران این رشته نیز ایثارگران است. نگاه ما در مدیریت پرتفوی درمان جامعه ایثارگران بیشتر یک وظیفه ملی ،مذهبی است تا اقتصادی.مهندس موهبتی درباره عدم پذیرش پرتفوی درمان برخی وزارتخانه ها نیز گفت: ما خواستار پذیرش پرتفوی درمان در کنار سایر بیمهنامههای این وزارتخانه از جمله شخص ثالث، عمر و … بودیم.
مهندس موهبتی همچنین در پایان، توجه به وصول مطالبات، فروشِ با کیفیت با درنظر گرفتن ضریب خسارت، پاسخگویی به مشتریان و مراکز درمانی، توجه ویژه به قشر معزز ایثارگران و خانواده های شهدا که درگیر بیماری های سخت هستند: را از مواردی دانست که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد وی در پایان خاطر نشان کرد: در طرح آزمایش دارو رسان در مرحله اول در حال خدمترسانی به جانبازان ۷۰ درصد هستیم و در ادامه پدر و مادر شهدا مورد توجه قرار خواهند گرفت.