۱۴۰۲ دوشنبه ۹ مرداد چاپ

مقاوم سازی پل سواره رو بزرگراه هاشمی رفسنجانی- بلوار فرحزادی تکمیل شد

مقاوم سازی پل سواره رو بزرگراه هاشمی رفسنجانی- بلوار فرحزادی تکمیل شد

اقتصاد میهن: شهردار منطقه ۲ از تکمیل عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل سواره رو بزرگراه هاشمی رفسنجانی- بلوار فرحزادی خبر داد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی  با بیان اینکه پل های  سواره رو  از سازه های حیاتی شهر هستند که هرگونه مشکل و انسداد در آن عواقب جبران ناپذیری به شهروندان و شهرداری تحمیل می کند، افزود: با توجه به اهمیت ارتقای ایمنی تردد در شهر، عملیات مقاوم سازی پل های سواره به عوان یکی از طرح های عمرانی اجرایی شد.وی با اشاره به اینکه منطقه دو  با وجود ۸۷ پل  یکی از مناطق برخوردار در زمینه پل‌های سواره‌رو است، گفت:  پس از بررسی های کارشناسی شده، عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل سواره رو بزرگراه هاشمی رفسنجانی–بلوار شهید فرحزادی از سال گذشته  در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفت.صالحی با اشاره به تکمیل عملیات مقاوم سازی پل مذکور گفت: علیرغم حجم تردد و ترافیک عبوری  در  بزرگراه هاشمی رفسنجانی  که موانعی را برای اجرای طرح ایجاد می کرد، این عملیات عمرانی در سه ماهه نخست سالجاری تکمیل شد. شهردار منطقه۲ افزایش ایمنی در تردد خودروها و تاب‌آوری پل‌های سواره‌رو در مقابل زلزله‌ را از مهم‌ترین اهداف مقاوم‌سازی پل‌ها دانست و افزود: «مقاوم‌سازی ۳ پل یادگار امام(ره) تقاطع گلدیسان، پل یادگار امام(ره) تقاطع مرزداران و تقاطع بزرگراه‌های شهید چمران و شهید حکیم هم در سال گذشته انجام شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها