۱۴۰۲ چهارشنبه ۴ مرداد چاپ

حضور بیمه پاسارگاد در بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور

حضور بیمه پاسارگاد در بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور

اقتصاد میهن: بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان طی روزهای 12 الی 15 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت بیمه پاسارگاد بصورت فعال در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش اقتصاد میهن، بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در حالی هفته آینده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که بیمه پاسارگاد با دایرکردن غرفه ای در سالن ۲۲ این نمایشگاه، انواع خدمات و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد و علاقه مندان و بازدیدکنندگان در روزهای برگزاری این نمایشگاه می توانند به غرفه این شرکت مراجعه کنند.گفتنی است، حضور در نمایشگاه های مرتبط با کسب و کار یکی از کارهای ضروری در رشد و رسیدن به اهداف کسب و کار شرکت هاست که باید جزء استراتژی های بازاریابی قرار بگیرد و درصورت استفاده درست از چنین فرصتی میتوانند فروش و درآمد شرکت را تا حد زیادی افزایش دهند و بیمه پاسارگاد به همین منظور امسال نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها