۱۴۰۲ دوشنبه ۲ مرداد چاپ
نمی‌توانم با همه چیز بجنگم

استوری جنجالی نکونام: بیچاره استقلال!

استوری جنجالی نکونام: بیچاره استقلال!

اقتصاد میهن: جواد نکونام با انتشار یک استوری به جدایی یکی دیگر از ستاره‌های تیمش واکنش نشان داد.

هواداران استقلال مرداد ماه خوبی را آغاز نکردند در ابتدای امروز بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از شکست در مذاکرات با باشگاه شباب الاهلی جهت به خدمت گرفتن مهدی قایدی خبر داد.آبی پوشان در این اطلاعیه اعلام کردند که تیم اماراتی جهت حضور وینگر بوشهری در این تیم مخالفت کرده است تنها دقایقی پس از آن بود که خود قایدی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و با هواداران استقلال خداحافظی کرد.اما این پایان روز بد آبی‌ها نبود چرا که امیرحسین حسین‌زاده که از او به عنوان جانشین قایدی در استقلال یاد می‌شود، یک استوری را در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد که مذاکرات استقلال و شارلوا بی نتیجه بوده و او فصل بعد را در تیم بلژیکی توپ خواهد زد.

این موضوع نگرانی هواداران استقلال بابت فصل جدید را افزایش داد چرا که آبی‌ها تاکنون در بازار نقل و انتقالات عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند و این موضوع را می‌توان در استوری سرمربی این تیم مشاهده کرد.جواد نکونام که به نظر می‌رسد بابت جدایی قایدی و عدم جذب حسین‌زاده به شدت عصبانی و نگران است، تصویری از هوادار ناراحت استقلال را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: هواداران عزیز استقلال من نمی‌توانم تنها با همه چیز بجنگم بیچاره استقلال و هوادارانش بیچاره این باشگاهی که شده بازیچه. این استوری نشان می‌دهد که نکونام به شدت نسبت به آینده تیمش و عملکرد آبی‌ها در فصل جدید نگران است. او بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که بازیکنان مورد نظرش جذب نشده‌اند و او حالا باید بدون دو ستاره اصلی استقلال در فصل قبل یعنی قایدی و محبی به مصاف حریفان قدرتمندش برود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها