۱۴۰۲ دوشنبه ۲۶ تير چاپ
با پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی؛

ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، اجرایی شد/ کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث باطل می شود

ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، اجرایی شد/ کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث باطل می شود

اقتصاد میهن: مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی اظهار داشت: بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ‎ثالث، صدور کارت و سهمیه سوخت وسایل نقلیه فاقد بیمه‎ نامه شخص‎ ثالث ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، مهدی قمصریان، اظهار کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، صدور کارت و سهمیه سوخت وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث ممنوع است و از طرفی به دلیل تاثیر و اهمیت وسایل نقلیه سنگین مورد استفاده در جابجایی بار و مسافر در حوادث رانندگی ضرورت دارا بودن بیمه‌نامه شخص ثالث برای این گروه بیشتر از سایر وسایل نقلیه است.همچنین علیرضا احمدی، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت نیز اظهار کرد: بیش از ۱۷هزار وسایل نقلیه سنگین بیش از یک سال است که فاقد پوشش بیمه نامه شخص ثالث هستند. رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت می‌گوید در مرحله اول، به دارندگان این وسایل هشدار داده می‌شود که اقدام به خرید و تهیه بیمه نامه شخص ثالث کنند و در صورت عدم اقدام لازم در بازه یک ماهه، کارت سوخت این وسایل نقلیه غیرفعال خواهد شد.ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تاکید کرده در مراحل بعدی سهمیه سوخت خودروهای سواری و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث قطع خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها