۱۴۰۲ دوشنبه ۱۹ تير چاپ

سود سهامداران بیمه دی یک هفته بعد از مجمع پرداخت می شود

سود سهامداران بیمه دی یک هفته بعد از مجمع پرداخت می شود

اقتصاد میهن: شرکت بیمه دی روز چهارشنبه 28 تیرماه مجمع عمومی خود را برگزار خواهد نمود و بر اساس تصمیمات صورت گرفته، سود سهامداران خود را از تاریخ 1402/05/03 پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه دی؛ بر اساس اظهارات معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده مقرر گردید سود کلیه سهامداران حقیقی و سود سهامداران حقوقی پائین تر از ۵ درصد سهام، در کمتر از یک هفته بعد از برگزاری مجمع عمومی در حساب های بانکی معرفی شده ایشان در سامانه سجام (شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) واریز گردد. این شرکت در حالی در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ به مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام می رود که توانسته حق بیمه ای بالغ بر ۹۵،۹۸۶ میلیون ریال تولید نماید که حاکی از رشد ۱۶۲ درصدی این رقم نسبت به حق بیمه تولیدی سال قبل می باشد. همچنین این شرکت با خدمات رسانی مطلوب و پرداخت حدود ۷۳،۳۰۰ میلیارد ریال خسارت، موفق به کسب سود خالصی بالغ بر۳٫۲۳۱ میلیارد ریال شده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها