۱۴۰۲ پنج شنبه ۸ تير چاپ
با رشد ۷۲ درصدی درآمد در سه ماهه نخست 1402 تحقق یافت

لبیک « شرکت آهن و فولاد ارفع » به منویات رهبر انقلاب در تحقق شعار «رشد تولید برای مهار تورم »+ اینفوگرافی

لبیک « شرکت آهن و فولاد ارفع » به منویات رهبر انقلاب در تحقق شعار «رشد تولید برای مهار تورم »+ اینفوگرافی

اقتصاد میهن: شرکت فولاد آهن و فولاد ارفع در فصل بهار سال جاری، عملکرد بسیار درخشانی در حوزه تولید و فروش به ثبت رسانده است. به نحوی که درآمد فروش محصولات این شرکت در فصل بهار سال جاری با رشد خیره‌کننده ۷۲ درصدی نسبت به فصل مشابه سال قبل به ۵۱۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، حجم فروش شمش فولادی شرکت آهن و فولاد ارفع در بهار امسال حدود ۳۲۵ هزار تن بوده است که رشد قابل توجه ۱۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.صادرات شمش فولادی توسط شرکت آهن و فولاد ارفع نیز که در بهار سال گذشته ۹۸ هزار تن بوده است، در بهار امسال با رشد ۱۷ درصدی به حدود ۱۱۵ هزار تن رسیده است و این شرکت توانسته درآمد فروش خود از محل صادرات را افزایش دهد.

در حوزه تولید نیز «ارفع» موفق عمل کرده است. تولید آهن اسفنجی در این شرکت در بهار امسال با رشد ۹ درصدی نسبت به بهار سال گذشته به حدود ۳۱۸ هزار تن رسیده است.همچنین تولید شمش فولادی در شرکت آهن و فولاد ارفع در بهار امسال ۲.۳ درصد افزایش یافته و به حدود ۲۵۳ هزار تن رسیده است.

گفتنی است در خرداد سال جاری، درآمد فروش محصولات شرکت آهن و فولاد ارفع ۱۹۳۷ میلیارد تومان بوده است که رشد قابل توجه ۳۸ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.ارفع در خرداد امسال موفق به تولید ۸۳ هزار و ۱۹۱ تن شمش فولادی و ۱۰۵ هزار و ۱۲۹ تن آهن اسفنجی شده است.بررسی مجموع عملکرد درخشان شرکت آهن و فولاد ارفع در سه ماهه ابتدایی سال جاری نشان می‌دهد که مدیریت این شرکت با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق رشد تولید برای مهار تورم، تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی را در بهبود عملکرد و بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی که باعث افزایش کیفیت و کارایی محصولات شده است را در دستور برنامه راهبردی مجموعه ارفع قرار داده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها