۱۴۰۲ چهارشنبه ۷ تير چاپ
مدیرعامل بیمه دانا اعلام کرد:

تثبیت سهم ۱۳ درصدی بیمه دانا از بازار بیمه كشور

تثبیت سهم ۱۳ درصدی بیمه دانا از بازار بیمه كشور

اقتصاد میهن: نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، با تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی این شرکت تا پایان سال‌جاری، از تثبیت سهم 13 درصدی آن در بازار بیمه کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست شورای مدیران این شرکت ، با تشریح عملکرد این شرکت طی سال گذشته و سه ماهه‌ اول سال‌جاری، به‌ویژه در خصوص بحث قرارداد امضاء‌شده با وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مضاعف کارکنان ستاد و صف و ارائه خدمات بهینه و مناسب به فرهنگیان فرهیخته کشور طی یک‌سال گذشته و نیز کسب رضایتمندی حداکثری از سوی فرهنگیان، امسال نیز موفق به تمدید این قرارداد به مدت یکسال دیگر شدیم.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات اعضای هیأت‌مدیره، قائم‌مقام مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی، رؤسای شعب، نمایندگان و شبکه فروش بابت تمدید دوباره این قرارداد، اجرای این پروژه به بهترین شکل ممکن را برای برنامه‌های استراتژیک شرکت بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و با تأکید بر آثار کمی و کیفی آن در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شرکت گفت: با اجرای این قرارداد از سال گذشته و تمدید دوباره آن از سال‌جاری، بخش بزرگی از چالش‌ها و‌ دغدغه‌های فرهنگیان عزیز کشور با خدمت‌رسانیِ بهینه‌ برطرف شد، به گونه‌ای که اکثریت فرهنگیان کشور از نحوه خدمات‌رسانی بیمه دانا ابراز رضایتمندی کردند.مدیرعامل بیمه دانا خدمت‌رسانی ‌به‌موقع و توأم با تکریم، افزایش مراجع درمانی طرف قرارداد و نظارت بهینه بر مراکز طرف قرارداد و ‌کنترل  نسبت خسارت و تعامل بیشتر با بیمه‌گذاران و‌افزایش میزان رضایتمندی بیمه‌گذاران را مورد تأکید قرار داد و افزود: به نظر می‌رسد در بحث قرارداد‌های بزرگ و ملی نیاز به یک منشور اخلاقی داریم تا فرهنگ سازمانی مطابق با آن نهادینه شود.

 دکتر رضا جعفری در بخش دیگری از اظهارات خود، به عملکرد شرکت از سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت و با اشاره به ثبت کارنامه درخشان این شرکت در سال ۱۴۰۱ یادآور شد: خوشبختانه با دریافت حق‌بیمه و ضریب خسارت مناسب، ضمن دستبابی به حاشیه سود خالص و تثبیت توانگری مالیِ شرکت بیمه دانا در سطح یک، موفق به حفظ سهم ۱۳ درصدی خود از بازار بیمه کشور در این سال شده‌ایم.وی، جذب نخبگان در شرکت از طریق برگزاری آزمون ورودی و برگزاری مصاحبه، راه‌اندازی مراکز تخصصی ارائه تکافل به بیمه‌گذاران اهل سنت در شهرهای مریوان، سراوان و بندر ترکمن، افتتاح دفتر نمایندگی این شرکت در تاجیکستان و اقداماتِ در دست اجرای این شرکت را به منظور خرید ملک و افتتاح شعبه در امارات را از برنامه‌های جاری و اهداف پیش‌روی بیمه دانا عنوان و گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها، ضمن افزایش اعتبار و منزلت شرکت بزرگ بیمه دانا، شاهد ارتقای سطح خدمات این شرکت به بیمه‌گذاران داخل و خارج کشور باشیم.

مدیرعامل بیمه دانا، نظام برنامه‌ریزی، اصلاح زیرساخت‌ها و فرآیندها، توانمند‌سازی سیستم و سرمایه انسانی، تقویت روحیه کارمحوری، تقویت مدیریت منابع و مصارف، دوری از نرخ‌شکنی‌های غیرمرسوم در بازار، توسعه شبکه فروش و حفظ و افزایش اعتبار بیمه دانا را از مهمترین اقدامات انجام‌شده این شرکت در سال گذشته بر‌شمرد و اظهار داشت: حفظ سهم ۱۳ درصدی بازار، افزایش سرمایه شرکت، اخذ مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی،  توسعه فعالیت‌های بیمه‌گری از طریق تکافل و تقویت خدمات برون‌مرزی، از سرفصل‌های مهم سال جاری بیمه دانا محسوب می‌شوند.

دکتر احمد جوادی‌پور قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز در این نشست به ایراد مطالبی در بخش‌های مدیریت رفتار شهروندی سازمانی، بهبود مستمر خدمات و حوزه فنی پرداخت.ایشان ضمن اشاره به تمدید قرارداد بزرگ آموزش و پرورش در سال‌جاری و تقدیر از زحمات تمامی کارکنان شرکت طی سال گذشته اظهار داشت: رفتار شهروندی سازمانی به عنوان یک متغیر بسیار مهم برای آحاد پرسنل و بالاخص مدیران شرکت محسوب می‌شود و این متغیر مهم می‌تواند در حفظ و توسعه پرتفوی بازار و بهبود کیفیت خدمات نقش بسزایی ایفا کند، لذا می‌بایست ضمن تقویت مهارت‌های رفتاری و اخلاق‌محوری، امکان کسب مزیت رقابتی و توسعه سازمانی در شرکت را فراهم آورد.وی در حوزه فنی ضمن اشاره به نقش و تاثیر چهار رکن ذخایر، سرمایه‌گذاری، ترکیب پرتفوی، و توانمند‌سازی سرمایه انسانی در تقویت بنیه شرکت تأکید کرد: شایسته است امسال در دو بخش ترکیب پرتفوی و توانمند‌سازی منابع انسانی، تمرکز ویژه‌ای داشته باشیم. قائم‌مقام بیمه دانا در بخش پایانی سخنان خود همچنین بر گسترش خدمات و تلاش روزافزون در اجرای تمامی قراردادهای بیمه‌ای شرکت، علی‌الخصوص، قرارداد آموزش و پرورش پرداخت و با تأکید بر افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، تعامل بیشتر رؤسای شعب با مناطق آموزش و پرورش، تقویت فروش الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها و تمرکز بر جذب بیمه‌های انفرادی و خُرد را خواستار شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها