۱۴۰۲ سه شنبه ۶ تير چاپ

جنجال بزرگ؛ تبلیغ آبجو توسط باشگاه استقلال!+ تصویر

جنجال بزرگ؛ تبلیغ آبجو توسط باشگاه استقلال!+ تصویر

اقتصاد میهن: باشگاه استقلال چند روزی می‌شود که جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرده و این روز‌ها به دنبال خریدن بازیکنان موردنظر این مربی جوان است. با این حال، وایرال شدن تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام حسابی خبرساز شده است.

به گزارش اقتصاد میهن، در این مراسم که در سالن اختصاصی یکی از بانک‌ها برگزار شد، کلیپی برای معرفی جواد نکونام روی نمایشگر پخش شد که کنار همان فیلم، روی نمایشگر، تبلیغ عجیبی از یک برند آبجو صورت گرفت. این برند هلندی که سال‌هاست در تولید نوشیدنی الکلی فعالیت می‌کند به طرز عجیبی، ظاهرا به عنوان یکی از اسپانسر‌ها ایفای نقش کرده است. در تصاویری که از حاشیه همین مراسم گرفته شده، به وضوح اسم این برند آبجو دیده می‌شود. البته در نمونه‌های مشابه، تعدادی از برند‌های آبجوسازی در دنیا، با تولید نوشیدنی‌های بدون الکل آن را راهی بازار ایران کرده‌اند، ولی اسم این برند فعلا در ایران دیده نشده است.  باشگاه استقلال هنوز واکنشی نسبت به این اتفاق نداشته و فعلا در فضای مجازی، به سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتقاداتی وارد شده که چرا بدون تحقیق کافی اجازه رخ دادن چنین موضوعی را داده است. هرچند که به نظر می‌رسد باید همچنان منتظر واکنش باشگاه بود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها