به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمهدی جوادی در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت گفت: بیمه سرمد در دهمین سال فعالیت خود و با گذر از دوران پر فراز و نشیبی که طی کرده، اینک با ورود به دوران بلوغ با باز تعریف و بهبود ساختارها و روندها و محصولات، به دنبال رسیدن به نقطه ثبات و سودآوری است.وی افزود: در طول ده سال فعالیت بیمه سرمد، روشهای مختلفی امتحان شده و در هیات مدیره طی ماههای گذشته به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتهایم و با آگاهی از آنها مسیر جدیدی را تدوین کردهایم که نتایج مثبت آن با زودی در شرکت نمایان خواهد شد.عضو هیات مدیره بیمه سرمد به دستاوردهای سه ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش سرمایه، اصلاح پرتفوی شرکت در ماههای پایانی سال ۱۴۰۱ و تامین نقدینگی توسط سهامدار عمده (بانک صادرات ایران)، بخشی از فعالیتهای اثر بخش در ماههای گذشته بوده است.
جوادی همچنین به آئین نامه اصلاح ساختارها اشاره کرد و گفت: نگاه مدیران شرکت به شبکه فروش، نگاه ویژهای است و حمایت جدی و توجه به حدود اختیارات آنها مورد تاکید هیات مدیره بیمه سرمد بوده که با انجام اصلاحات مورد نظر، حدود اختیارات نمایندگان افزایش یافته است و انتظار داریم با حمایتهای انجام شده، شاهد سودآوری و افزایش بهرهوری شعب باشیم.رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در پایان خطاب به روسای شعب استانی تاکید کرد: سطح تعاملات روسای شعب استانی با مدیران بانک صادرات استانها افزایش یابد و ارتباط نزدیک و کسب رضایت حداکثری جزو برنامههای شعب استانی باشد.
از ظرفیتهای بیمهای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم
عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر اهمیت پایداری و سودآوری شرکت گفت: در حال حاضر صنعت بیمه دارای حدود ۴۰ شرکت بیمه است و به همین میزان نیز در شرف تأسیس است و قطعا بازار این صنعت رقابتیتر خواهد شد، پس لازم است نگاه شعب و شبکه فروش تغییر کند و از هم اکنون با اصلاح ساختارها خود را آماده کنیم تا جزو ۵ شرکت اول در کشور باشیم.محمد زاهدنیا، ، خطاب به مدیران ستادی و شعب استانی، اظهار داشت: در شرایط فعلی فروش و بازاریابی اهمیت ویژهای دارد و نمایندگان باید با علم و آگاهی و بهره مندی از فنون روز در چرخه صنعت بیمه گام بردارند.عضو هیأت مدیره بیمه سرمد افزود: در عصر حاضر با رقابتی شدن بازار با جذب نمایندگان در کلیه شهرهای کشور و توجه به تمام ظرفیتهای بیمهای برای سوددهی بیمه سرمد استفاده کنیم.زاهدنیا گفت: خوشبختانه در بیمه سرمد با اصلاحات ساختاری که به تازگی انجام شده، توانایی رقابت با شرکتهای بزرگ رقیب فراهم آمده و روسای شعب باید از این فرصت به نحو مطلوب بهرهگیری کنند تا بتوانیم به اهداف تعیین شده از سوی هیات مدیره دست یابیم.وی اظهار داشت: در سالجاری همه ما به دنبال سودآوری بیشتر هستیم و این امر بدون جذب نمایندگان قویتر و کارگزاران موفق و ارائه محصولات جدید امکانپذیر نخواهد بود و همه ارکان بیمه سرمد باید در رسیدن به این مهم به ایفای نقش موثر بپردازند و با خلق محصولات جدید پایداری و ثبات خود را حفظ کنیم.عضو هیات مدیره بیمه سرمد در پایان به اصول مشتری مداری توسط شعب، نمایندگان و شبکه فروش اشاره کرد و گفت: احترام به مشتری، ارائه خدمات مشاورهای صحیح و سرعت در ارائه خدمات، پرداخت عادلانه و منصفانه خسارت و ارزش آفرینی، سرلوحهی کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد است که باید ضمن رعایت آنها نام این شرکت را به خوشنامی حفظ کنیم.
تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات از استراتژیهای جدید بیمه سرمد است
سیدمهدی احمدی عضو هیات مدیره بیمه سرمد در همایش سالیانه مدیران ستادی و شعب این شرکت با تاکید بر روند اصلاح ساختارهای انجام شده، اظهار داشت: باید نگاه ما در بیمه سرمد به سودآوری تغییر یابد و این مهم با اصلاح ساختارها و تغییر دید مشتریان به صنعت بیمه و اعتمادسازی آنها محقق میشود.احمدی، ارائه طرحهای جدید برای پیشرفت بیمه سرمد را از موضوعات مهم برشمرد و گفت: بیمه سرمد در تحلیل وضعیت موجود بازار، بررسی پتانسیلها، امکانات و اختیارات و ارائه طرح های جدید می تواند به قله های افتخار دست یابد.وی ابراز داشت: تسهیل و تسریع در فروش و ارائه خدمات یکی از استراتژیهای جدید در بیمه سرمد است.احمدی در پایان تصریح کرد: در سال جدید باید بتوانیم با شناسایی مراحل سودآوری به اهداف پیش بینی شده دست یابیم.