۱۴۰۲ سه شنبه ۹ خرداد چاپ

فولادسازی شادگان امسال افتتاح می شود

فولادسازی شادگان امسال افتتاح می شود

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: تمام تلاش ما این است که امسال فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان را افتتاح کنیم تا هرچه سریع‌‌‌تر موجب اشتغال جوانان بومی این منطقه شود.

به گزارش اقتصاد میهن ، حسین کهزاد  با اشاره به طرح‌‌‌های در حال ساخت این شرکت اظهار کرد:  امسال طرح‌‌‌ها نسبت به سال‌‌‌های قبل رشد چشمگیری داشتند و حجم این طرح‌‌‌ها ۷۰۰ درصد رشد کرده است.وی افزود:  از جمله این طرح‌‌‌ها می‌توان به فاز دوم فولادسازی و احیا،  افزایش ظرفیت واحد احیا،  نیروگاه،  کارخانه آهک،  شهرک مسکونی کارکنان،  فضای سبز و… اشاره کرد.مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به برگزاری مناقصات این شرکت گفت:  در مناقصات به شرکت‌کنندگان شادگانی،  امتیازات فنی بیشتری داده‌‌‌ایم که شانس آنها برای قبولی بیشتر شود. کهزاد با اشاره به برنامه امسال شرکت صنعت فولاد شادگان گفت:  برنامه‌‌‌ریزی انجام شده است تا امسال به سمت صادرات حرکت کنیم.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها