۱۴۰۲ سه شنبه ۹ خرداد چاپ

تولید، خط قرمز پتروشیمی ایلام

تولید، خط قرمز پتروشیمی ایلام

اقتصاد میهن: رئیس سازمان بازرسی استان ایلام در دیدار با سیدغلامحسن‌گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: خط قرمز در مجتمع پتروشیمی ایلام با توجه به شعار سال ودر راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تولید پایدار باشد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی ، مالک روشنی ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه پتروشیمی ایلام قطب صنعتی و افتخار استان است افزود:نقش کلیدی این مجتمع عظیم صنعتی با مزیت‌های اشتغال و سودآوری برای استان و کشور باید به گونه ای باشد که برای مردم نقش و جایگاه آن مشهود باشد.‌وی کسب رضایت‌مندی مردم منطقه را اولویت مدیران این شرکت عنوان کرد و ادامه داد:مسئولین شرکت پتروشیمی ایلام تکلیف سنگینی در قبال مردم دارند.روشنی در ادامه بر داشتن انضباط مالی و شفافیت و همچنین مدیریت منابع تاکید کرد .

سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این دیدار با اشاره به مفاهیم شعار سال و امر مهم تولید اظهار داشت:مقام معظم رهبری در چند سال اخیر شعار سال را «تولید» نام‌گذاری فرموده‌اند که نشان از اهمیت تولید در کشور دارد.گرشاسبی در‌ ادامه افزود:طولانی شدن روند احداث مجتمع پتروشیمی ایلام یکی از دلایل بالا رفتن ریسک سرمایه‌گذاری در این شرکت بود.وی معضل کمبود خوراک و دریافت خوراک با ۵۲ درصد ظرفیت از پالایش گاز را یکی از مشکلات مهم این مجتمع عنوان کرد و افزود:با نوآوری کارشناسان و مدیریت ریسک ،تامین خوراک از طریق تانکر صورت می‌گیرد. نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام بیان داشت:این شرکت علی‌رغم وجود مشکلات با همت ، ابتکار و تلاش کارشناسان داخلی راه‌اند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها