۱۴۰۲ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت چاپ

دیپلماسی صنعتی پتروشیمی ایلام در سئول

دیپلماسی صنعتی پتروشیمی ایلام در سئول

اقتصاد میهن: در چهارمین و آخرین روز از نمایشگاه بیست و هفتم نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی تهران، سید غلامحسن گرشاسبی گزارشی از دستاوردهای شرکت پتروشیمی ایلام در این نمایشگاه ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت‌ پتروشیمی ایلام با بیان اینکه بر اساس چشم‌انداز پیش‌بینی شده روزانه ۱ هزار تن محصول در این مجتمع به تولید پایدار خواهد رسید افزود:در نمایشگاه بیست و هفتم مذاکرات سازنده‌ای با شرکت‌های معتبر داخلی جهت تامین و خرید تجهیزات مورد نیاز شرکت به انجام رسید.گرشاسبی از مذاکرات اولیه با شرکت‌ «هتکو» جهت خرید ۲ عدد کمپرسور هوا و با گروه «مپنا» جهت خرید یک عدد بویلر خبر داد و افزود:مقرر شد پتروشیمی ایلام پس از بررسی مدارک فنی و مهندسی ارائه شده این تجهیزات ، با شرکت‌های مذکور همکاری نماید.

ملاقات با علی‌عسکری مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و قانعی مدیرعامل پترول ، دیدار با یاری؛ مدیرعامل هلدینگ سپهر انرژی و اله‌بداشتی رئیس بسیج کارگری کشور و مذاکره با شرکت سرمایه‌گذاری نفت جهت پیگیری خوراک اتان گازی از مهم‌ترین دیدارهای گرشاسبی مدیرعامل پتروشیمی ایلام در این نمایشگاه بود.مصاحبه رسانه‌های دیداری، شنیداری و پایگاههای خبری با گرشاسبی از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شـرکت پتروشیمی ایلام در نمایشگاه نفت ، گاز و‌ پتروشیمی در خیابان سئول تهران بود. این گزارش حاکیست در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ، غرفه پتروشیمی ایلام یکی از پرترافیک‌ترین غرفه‌های نمایشگاه را به خود اختصاص داد و در‌ کانون اصلی توجهات شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها