۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت چاپ

نمایش توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو در نمایشگاه صنعت نفت

نمایش توانمندی ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو در نمایشگاه صنعت نفت

اقتصاد میهن: قابلیت ها و ظرفیت های فنی و مهندسی ایدرو و شرکت های تابعه آن با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به نمایش درآمد.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن از ایدرو نیوز، در این نمایشگاه، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه شرکت های تابعه از جمله شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI)، شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، شرکت لوله گستر اسفراین و مجتمع صنعتی اسفراین، ایدرو اویل ، ایتکو ، ریخته گری و ماشین سازی تبریز در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین المللی تهران حضور دارد . این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز و گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت های نفتی مشابه در سطح جهان با کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی برگزار می شود.بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت نفت ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه دایر است و هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه در آن حضور دارند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها