۱۴۰۲ شنبه ۲۳ ارديبهشت چاپ

برگزاری چهارمین دوره مسابقه دانش‌آموزی مسیر با حمایت آکادمی همراه اول

برگزاری چهارمین دوره مسابقه دانش‌آموزی مسیر با حمایت آکادمی همراه اول

اقتصاد میهن: مسابقه دانش‌آموزی مسیر در چهارمین دور خود با حمایت آکادمی همراه اول برگزار شد.

ه گزارش اقتصاد میهن  از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اختتامیه چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی «مسیر» ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حمایت آکادمی همراه اول در فرهنگسرای انقلاب برگزار و از نفرات و گروه های برتر تجلیل شد.مسابقه معرفتی مسیر در ایام ماه مبارک رمضان به مدت ۱۷ روز و به صورت برخط برگزار شد.در این رویداد بیش از ۸۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول مدارس سراسر کشور در قالب گروه های سه نفره ثبت نام کردند و در سامانه رسمی رویداد با یک داستان جذاب و نمادین مواجه شدند و در انتها بیش از ۲ هزار فعالیت متنوع توسط آنان انجام شد.

پرداختن به معارف قرآنی به شکل قابل فهم و تاکید بر کاربردی بودن مطالب و فعالیت ها برای نوجوانان در زندگی امروزی، استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین برای مدیریت انگیزه و انتقال مفاهیم نظیر بازی وار سازی و داستان گویی، تاکید بر کار تیمی و بهره مندی از جذابیت های گرافیکی و صوتی ضمن استفاده از فناوری های دیجیتال از جمله مولفه های اصلی این مسابقه بودند. این رویداد در تلاش بود تا قدم موثری در جهت دهی نوجوانان نخبه ی کشور به سمت معارف قرآنی و ایجاد گفتمان سبک زندگی قرآنی ایفا کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها