۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت چاپ

اهتمام هلدینگ صباانرژی برای تکمیل زنجیره فولاد و انرژی در راستای تحقق افزایش تولید

اهتمام هلدینگ صباانرژی برای تکمیل زنجیره فولاد و انرژی در راستای تحقق افزایش تولید

اقتصاد میهن: مدیر عامل صباانرژی بر عزم این شرکت مبنی بر افزایش ظرفیت اسمی شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان از ۸۵ به ۱۰۰ درصد خبر داد و تأکید کرد که دستیابی به این مهم دغدغه اشتغالزایی در این استان را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی)، دکتر زمان‌پور  که در جریان  دومین دور از سفرهای استانی دولت سیزدهم  درجمع رئیس جمهور وهیات همراه سخن می گفت، تاکید کرد: با مساعدت دولت در زمینه پرداخت بدهی‌های بانکی و طلب شرکت گاز، زمینه اجرای پروژه‌های جدید به منظور افزایش ظرفیت تولید و اشتغالزایی فراهم شود.در این سفر که وزرا و معاونین ۱۵ وزارتخانه رئیس جمهور را همراهی می‌کردند، در مجموع ۲۳۰۰ طرح و مصوبه با اعتبار حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان و با بازه زمانی اجرایی یک تا سه سال تدوین شد.در همین راستا دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان و سپس شرکت فولاد اکسین خوزستان که از شرکت‌های تابعه هلدینگ صباانرژی می‌باشند؛ بازدید کرد. وزیر کار ضمن بازدید از واحدهای تولید اوره و آمونیاک، در جریان مسائل و مشکلات صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان قرار گرفت.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها