۱۴۰۲ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت روز جهانی کار وکارگر

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت  روز جهانی کار وکارگر

اقتصاد میهن: مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، پیامی را صادر کرد.

به گزارش  اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیرعامل این شرکت به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، پیامی را صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مناسبت های تقویمی فرصت های مغتنمی هستند که باب تفکر و تامل انسان بر عناصر و پدیده های مختلف را می گشایند. یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور، به عنوان روز جهانی کار و کارگر ثبت شده است و فرصتی ایجاد کرده تا به نعمت بزرگ خداوند یعنی کار و فعالان حوزۀ صنعتِ کشور، یعنی کارگران بیاندیشیم. کار جوهرۀ انسان است و کارگر انسان شریفی است که عنوان وزینِ خویش را از نام زیبای کار گرفته است. در آموزه های دینی ما نیز، کار و کارگر از جایگاه رفیعی برخوردارند تا جایی که رسول گرامی اسلام(ص) به صراحت از بوسه بر دستان کارگر سخن گفته اند و اینگونه فرمایشات بزرگان در واقع مسیر حرکت و نوع نگاه ما به این قشر زحمت کش جامعه را ترسیم می کند.

صنعت، گستره وسیعی دارد و صنعت فولادسازی به خصوص فولاد آلیاژی، از صنایع خاصی است که آغوش خویش را به روی هر انسانی باز نمی کند و مردانی فولادین را می طلبد که بتوانند بار سنگین این صنعت را با بازوان ستبر خویش بر دوش کشند و چرخ بزرگ صنعت عظیم فولاد را بچرخانند و نقش مهمی در پیشرفت ایران عزیز داشته باشند.

اینجانب به عنوان یک فعالِ بخش صنعت فولاژ کشور، دستان گرم همۀ فعالان این عرصه می فشارم و از صمیم قلب به همه کارگران این سرزمین به خصوص کارگران سختکوش شرکت فولاد آلیاژی ایران خدا قوت می گویم و به صراحت اعلام می دارم کادر فنی و بدنه مدیریتی شرکت قدرِ زحمات شما عزیزان را می دانند و درک و تحلیلِ درستی از وضعیت کاریِ کارگران دارند و به فضل پروردگار با همه توان در تلاش برای بهبود مستمر و ارتقای شاخص های مختلف از جمله نیروی انسانی هستند.در پایان خدای سبحان را به خاطر داشتن همکارانی توانا و پرسنلی دلسوز شاکرم و امیدوارم سالی که در پیش رو داریم با درایت و برنامه ریزی و دقت در اجرا، یک سال پر خیر و برکت برای سهامداران، مهندسان، کادر اداری و کارگران باشد.

محمد کمال زاده- مدیر عامل

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها