۱۴۰۲ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت چاپ

افزایش بی سابقه قیمت سفر حج به خاطر کریستیانو رونالدو!

افزایش بی سابقه قیمت سفر حج به خاطر کریستیانو رونالدو!

اقتصاد میهن: افزایش هزینه‌های سفر زیارتی حج از طرف مقامات عربستانی، اعتراضات زیادی را از سوی شهروندان مسلمان سایر کشور‌ها به همراه داشته است.

زیارتی حج از طرف مقامات عربستانی، اعتراضات زیادی را از سوی شهروندان مسلمان سایر کشور‌ها به همراه داشته است. پیش از حج امسال هزینه ارزی برای هر زائر حدود سه تا ۳۲۰۰ دلار از سوی عربستان تعیین شده بود در حالی که در حج ۱۴۰۱ این کشور به یکباره هزینه حج را ۱۴۰۰ دلار افزایش داده و از طرف دیگر ۱۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده را به این رقم اضافه کردند که در نهایت رقم بسیار سنگینی برای زائران تلقی می‌شود. با این حال سفر حج در سال ۱۴۰۲ باز هم یک افزایش قیمت سنگین داشته است که باعث شده بسیاری از داوطلبین از این سفر زیارتی انصراف بدهند.با این حال انتقادات از مقامات سعودی همچنان ادامه دارد و از این بین، طعنه جالب این کاربر عرب‌زبان در فضای مجازی خبرساز شده. این شهروند مصری نوشته است: ظاهرا عربستان می‌خواهد دستمزد کریستیانو رونالدو را از جیب ملت‌های مسلمان پرداخت کند!

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها