۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۴ فروردين چاپ

ادامه جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه

ادامه جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با جوایز ویژه

اقتصاد میهن: اپلیکیشن ریتم ایرانسل با برگزاری مسابقه بهاری، به علاقه‌مندان دنیای موسیقی گوشی سامسونگ و اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش  اقتصاد میهن از روابط عمومی ایرانسل، اپلیکیشن «ریتم» که پلتفرم اشتراک موسیقی و آهنگ پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است، با برگزاری جشنواره بهاری، به کاربرانی که تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، بیشترین موسیقی صوتی یا تصویری را از این اپلیکیشن شنیده و مشاهده کرده باشند، ۳ گوشی پرچمدار سامسونگ و ۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.کاربران برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با نصب اپلیکیشن ریتم و مراجعه به دو بخش موسیقی و ویدیو، از آثار دیداری و شنیداری خوانندگان مورد علاقه خود لذت برده و با صرف زمان بیشتر در دیدن و شنیدن این آثار، امتیاز خود را در جشنواره بهاری ریتم بالاتر ببرند.

در این جشنواره، هر یک دقیقه گوش دادن به موسیقی یا مشاهده ویدیو آن، ۵ امتیاز به همراه دارد و به سه نفر از کاربرانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، به ترتیب یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سامسونگ Galaxy S22 Ultra، یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سامسونگ Galaxy A73 و یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سامسونگ Galaxy A53اهدا خواهد شد.همچنین به ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگانی که حداقل ۳۰۰ امتیاز کسب کرده باشند، به قید قرعه ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار ۶ ماهه اهدا می‌شود. ریتم، پلتفرم جامع انتشار و پخش آنلاین موسیقی ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران است که خدمات آهنگ پیشواز را ارائه می‌دهد و بستر کسب درآمد برای خوانندگان و صاحبان اثر است. این اپلیکیشن با تکیه بر قابلیت‌های متنوع، خدمات گسترده‌ای را به علاقمندان  و فعالان صنعت موسیقی ارائه می‌کند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها