۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ فروردين چاپ

وزیر کشاورزی هم ، برکنار شد +جزییات

وزیر کشاورزی هم ، برکنار شد +جزییات

اقتصاد میهن: سخنگوی دولت امروز در گفت و گوی تلویزیونی با بخش خبری ساعت ۱۴ اسامی تغییرات جدید در کابینه دولت سیزدهم را اعلام کرد.

علی بهادری جهرمی ضمن اعلام اسامی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم این اقدام را در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران عنوان کرد.بهادری جهرمی در این باره توضیح داد: برنامه دولت از آغاز فعالیت این بوده مدیران‌مستمر مورد ارزیابی قرار گیرند و این در پیام‌نوروزی رییس جمهور هم مورد تاکید قرار گرفت. در این زمینه امروز سه تغییر در مجموعه کلان اعلام عمومی می‌شود.وی اظهار داشت: اولین آن در سازمان برنامه و بودجه است و طی آن آقای منظور که تجربه مدیریتی موفقی داشته‌اند جایگزین آقای میرکاظمی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌شوند.

بهادری جهرمی اظهار کرد: دومین تغییر در حوزه وزارت جهاد کشاورزی است که طی آن سیدمحمد آقامیری سرپرست وزارت کشاورزی می‌شوند. سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین تصمیم گرفته شد از خدمات آقای خیام به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها