۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۶ فروردين چاپ
افزایش شدید قیمت خودرو در راه است

با چراغ سبز شورای رفاقت؛ مجوز گرانی بیش از ۷۰ درصدی خودرو صادر شد!

با چراغ سبز  شورای رفاقت؛ مجوز گرانی بیش از ۷۰ درصدی خودرو صادر شد!

اقتصاد میهن: مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها به اتفاق آرا در جلسه ۵۵۷ شورای رقابت مصوب و به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

«سپهر دادجوی توکلی» گفت: شورای رقابت با استناد به ماده یک دستورالعمل ۵۴۳ خود باید نظر کارگروه مربوطه و سازمان حمایت را در خصوص قیمت خودرو‌ها اخذ می‌کرد تا بتواند قیمت‌های جدید را ابلاغ کند. با برگزاری جلسه یاد شده، نتیجه‌گیری‌های کارگروه‌های مختلف در صحن شورا مطرح و رای‌گیری شد و در نهایت اصلاح و تعدیل(بخوانید گرانی) قیمت کارخانه‌ای خودرو‌ها به اتفاق آرا مصوب و به صورت محرمانه وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت خاطرنشان‌کرد: قیمت‌های جدید به طور میانگین بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد از قیمت‌های دلالی بازار کمتر خواهد بود.

سپهر دادجوی توکلی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام قبلی مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی، افزایش قمیت خودرو‌های داخلی چقدر بوده است، افزود: افزایش بین ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو‌ها که قبلا اعلام شده بود، عدد اشتباهی بود، زیرا بعضی از خودرو‌ها کمتر از ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند و تعدادی از خودرو‌ها نیز افزایش قیمت بسیار اندکی داشتند. البته تعدادی از خودرو‌ها نیز افزایش قیمتی بیش از ۷۰ درصد داشته‌اند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها