۱۴۰۲ شنبه ۱۲ فروردين چاپ

فتح الله زاده استعفا داد / اقدام عجیب صفحه اینستاگرام استقلال علیه هواداران شاکی

فتح الله زاده استعفا داد / اقدام عجیب صفحه اینستاگرام استقلال علیه هواداران شاکی

اقتصاد میهن: ادمین صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال دست به یک اقدام عجیب زده است.

ناتوانی مدیران باشگاه استقلال در پرداخت طلب آندرا استراماچونی باعث حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شد. اتفاقی که استعفای علی فتح‌الله‌زاده را هم به دنبال داشت. باشگاه استقلال پس از استعفای فتح‌الله‌زاده دست به یک حرکت عجیب زد و در پست اینستاگرامی مربوط به این موضوع بخش کامنت‌ها را بست تا هواداران عصبانی این باشگاه نتوانند نظرات خود را بیان کنند.

مشابه این رفتار باشگاه استقلال قبلا در صفحات شخصی بازیکنان تیم‌های مختلف هم دیده شده و علی فتح‌الله‌زاده هم کامنت‌هایش را بسته اما انجام این حرکت از سوی یک باشگاه بسیار عجیب و غیرقابل قبول است!

* حمله هواداران به علی فتح‌الله‌زاده: تو آن گلبرگ مغروری؟

علی فتح‌الله‌زاده پس از حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت از مدیرعاملی این باشگاه استعفا بدهد. مدیرعامل سابق آبی‌ها در شرایطی این تصمیم را گرفت که در چند هفته اخیر به دلیل عدم پرداخت مطالبات آندرا استراماچونی به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار داشت. نکته عجیب در نامه استعفای فتح‌الله‌زاده شروع آن با شعر من آن گلبرگ مغرورم که مرحوم ناصر حجازی علاقه خاصی به آن داشت و حتی شعر را روی سنگ قبر او هم نوشتند. این حرکت فتح‌الله‌زاده هم انتقاد هواداران استقلال را در فضای مجازی به همراه داشت و آن‌ها بابت این حرکت به او کنایه زدند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها