۱۴۰۱ جمعه ۱۹ اسفند چاپ

دیاباته، مشتری دائمی کلینیک پرسپولیس!

دیاباته، مشتری دائمی کلینیک پرسپولیس!

اقتصاد میهن: شیخ دیاباته که بعد از ماه‌ها مذاکره با پرسپولیس در نهایت ۱۱ شهریور ماه و پیش از برگزاری بازی‌های هفته پنجم لیگ بیست‌ودوم به پرسپولیس پیوست، در ماه‌های اخیر بیش‌تر بازی‌های تیمش را به خاطر مصدومیت و ناآمادگی از دست داده و از این حیث آمار ناامیدکننده‌ای از خود به ثبت رسانده است.

این مهاجم اهل مالی، در مجموع می‌توانست در ۱۸ بازی در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد اما هشت دیدار را صرفا به خاطر مصدومیت از دست داده و فقط سه دیدار را در ترکیب ابتدایی پرسپولیس قرار داشته است. او به خاطر مصدومیت‌ها و آمادگی نه چندان مناسب بعد از مصدومیت، پنج دیدار را هم به عنوان یار تعویضی به میدان رفته که در مجموع ۳۵۹ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده است. دیاباته در کل بازی‌هایی که کرده هم توانسته سه بار گلزنی کند که از این نظر هم آمار امیدوار کننده‌ای به ثبت نرسانده است.بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد، دیاباته قراردادی به ارزش ۳۷۵ هزار دلار به عنوان مبلغ پایه داشته که به آن آپشن‌هایی هم اضافه می‌شود اما با وجود این دستمزد او کارایی لازم را تا به حال نداشته است.

این درحالی است که بازیکن جوانی مثل محمد عمری که با قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان برای پرسپولیس بازی می‌کند، در ۲۰ بازی این فصل پیراهن پرسپولیس را پوشیده و توانسته یک پاس گل و ۴ گل به ثمر برساند. با جدایی لوکادیا، گل‌محمدی که نتوانسته بود روی دیاباته حساب باز کند، لئاندرو پریرا را جذب کرد. با این حال پریرا هم در سه دیداری که بازی کرده نتوانسته خودی نشان دهد تا هم‌چنان بازیکنانی نظیر محمد عمری، مهدی ترابی و یا حتی وحدت هنانوف بار گلزنی پرسپولیس را به دوش بکشند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها