۱۴۰۱ يکشنبه ۱۴ اسفند چاپ
واکنش دیرهنگام نوری، «سه ماه» پس از ثبت اولین «حمله» به دختران دانش‌آموز

وزیر از «شایعه» خواندن مسمومیت‌ها به «عذرخواهی» تغییر ریل داد

وزیر از «شایعه» خواندن مسمومیت‌ها به «عذرخواهی» تغییر ریل داد

اقتصاد میهن: وزیر آموزش و پرورش گفت: به‌دلیل نگرانی والدین در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان عذرخواهی می‌کنم. این درحالی‌ست که او قبل‌تر گفته بود مسمومیت‌ها شایعه است.

یوسف نوری درباره مسئله مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت: منتظر اعلام نتیجه از سوی نهادهای ذیربط هستیم.نوری افزود: از اینکه خانواده‌ها نگران شدند عذرخواهی می‌کنیم، نگرانی اولیا را درک می‌کنیم. به‌طور جد پیگیر هستیم و کمیته فوریت‌ها در ادارات مختلف آموزش و پرورش استان‌ها تشکیل شده است.وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: براساس دستورالعملی که صادر شده مدیران مدارس اولیا و دانش‌آموزان را توجیه کنند تا از این مرحله نیز بتوانیم بگذریم.

این واکنش وزیر درحالی‌ست که نوری قبل‌تر در واکنش به مسمومیت دختران دانش‌آموز گفته بود: «در تعدادی از مدارس این بو احساس شده بود که تعدادی از دانش‌آموزان به بیمارستان‌ رفتند. برخی از آن‌ها چون دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند پزشکان آن‌ها را نگه داشتند. این موضوع اکنون بیشتر تحت تاثیر شایعات است. رسانه‌ها کمک کنند تا شایعات از بین برود و مدارس به ادامه فعالیت بپردازند.»

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها