۱۴۰۱ سه شنبه ۲۵ بهمن چاپ
با ابلاغ وزارت صمت به گمرک:

ورود آیفون ۱۴ همراه مسافر ممنوع شد

ورود آیفون ۱۴ همراه مسافر ممنوع شد

اقتصاد میهن: طی ابلاغیه سازمان توسعه تجارت به گمرگ ایران از اول اسفندماه سال جاری، ورود آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن به عنوان کالای همراه مسافر و یا پستی ممنوع است.

ابلاغیه ۱۹ بهمن ماه سال جاری از سوی سازمان توسعه تجارت در رابطه با ممنوعیت ورود مدل هایی از گوشی های ایفون ، با صدور بخشنامه ای از سوی گمرک ایران همراه شده است.طبق بخشنامه گمرک ایران ، مقرر شده است که گوشی تلفن همراه با نشان تجاری APPLE که شامل مدل ۱۴ و کلیه مدل های بعد از آن می شود، از لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور خارج شود.بر این اساس تاکید شده که گمرکات اجرایی از ثبت اطلاعات گوشی‌های وارد شده، در سامانه مسافری و پستی از اول اسفندماه خودداری کنند.

همچنین باید مراتب در مبادی ورودی و خروجی مسافری به کشوری از طریق نصب بنر و سایر وسایل ارتباط جمعی اطلاع شود.این ممنوعیت در حالی ابلاغ شده است که ماه‌هاست رجیستری آیفون‌های ۱۴ ورودی تجاری نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و تعیین تکلیف نشده است. بر اساس این ابلاغیه، مهلت اجرای بخشنامه مربوطه تا اطلاع ثانوی اعلام شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها