۱۴۰۱ دوشنبه ۱۷ بهمن چاپ

اهدای تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به پتروشیمی اروند

اهدای تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به پتروشیمی اروند

اقتصاد میهن: پیرو نتایج ارزیابی‌ها توسط کمیته داوری جایزه ملی مدیریت مالی ایران، پتروشیمی اروند موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.شرکت پتروشیمی اروند با مدیریت دکتر علیزاده در امور مالی و تلاش کارکنان این واحد، پس از ارائه گزارش سالانه و داوری نتایج موفق به کسب این جایزه ملی شد.مدیریت مالی شرکت پتروشیمی اروند در سال ۱۳۹۹ نیز موفق به کسب جایزه مدیریت مالی ایران در سطح تقدیرنامه سه ستاره شده بود. حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی و اقتصادی و فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه ملی است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها