۱۴۰۱ دوشنبه ۱۷ بهمن چاپ
همزمان با دهه مبارک فجر؛

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد

دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران برگزار شد

اقتصاد میهن: همزمان با دهه مبارک فجر دهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران با حضور جمعی از مدیران عالی، کارکنان ایثارگر و خانواده ٩٠ شهید این بانک از سراسر کشور، در مشهد مقدس برگزار شد.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران و با حضور حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران؛ یاسر مرادی، رئیس هیات‌مدیره؛ منصور شیخ‌الاسلامی، مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات؛ محمدباقر عباسی‌نژاد، مدیرامور بازرسی بانک صادرات ایران و محسن دباغ، مدیر شعب استان خراسان‌رضوی برگزار شد.در این مراسم، پیام سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران توسط منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات قرائت شد.مشروح پیام مدیرعامل بانک به این شرح است:

«بسم‌ رب الشهدا و صدیقین. سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدا و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) که دم مسیحایی‌اش در دل‌های جوانان خروش و بر جان آنها روح ایمان را مستولی می‌نمود و درود بیکران بر شما میهمانان عزیز و ارجمند.می‌توان ادعا کرد زیباترین فصل فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، فصل شهداست که به مصداق آیه شریفۀ «وَلا تَقولوا لِمن یُقتلُ فی سبیل اللهِ امواتٌ بل احیاءٌ و لکن لا تَشعرونَ» «و به آنان که در راه خدا کشته شوند مرده نگویید، بلکه زنده ابدی هستند و لیکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت». شهدای عزیز ما خالقان حماسه‌ای عظیم بودند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود. آنها کسانی بودند که به مدد بال‌های ایمان و تقوی دنیا را به گوشه‌ای افکندند و با پرواز عاشقانه خود در حریم حضرت احدیت بر روزهای ما رنگ بهشت پاشیدند و این مملکت را وارث عزت و اقتداری سترگ کردند.مفتخریم که در بانک صادرات ایران میزبان بیشترین شهید در مجموعه شبکه بانکی کشور هستیم و همواره به این میزبانی می‌بالیم.

اهتمام به برگزاری سالانه یادواره شهدای بانک و رسیدن به دهمین یادواره، همانا نشان از ارادت مدیران و کارکنان این بانک به ساحت آسمانی شهدا و خانواده‌های معظم ایشان دارد و سبب‌ساز برکت و توفیق بانک صادرات ایران در عرصه‌های مختلف است که ما با صلابت از آن مراقبت و صیانت کرده و تلاش می‌کنیم این میراث گرانبها را به شایستگی به نسل‌های آتی بانک تقدیم کنیم.در آستانه میلاد با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام و گرامیداشت مقام پدر و تقارن مبارک این یادواره با ایام‌الله دهه فجر، ضمن تبریک و تهنیت ایام به شما خانواده‌های عزیز و مکرم شهدا که این روزها مجاور امام مهربانی‌ها، رضای آل محمد(ص) هستید، برایتان از درگاه ایزد منان سلامتیِ مستدام، استواریِ ایمان و عزتِ روز افزون طلب می‌کنم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها