۱۴۰۱ دوشنبه ۱۷ بهمن چاپ

حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان گذشت

حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان گذشت

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که حق‌بیمه تولیدی شرکت از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان عبور کرده است، اظهار امیدواری کرد که شاهد یک رشد پایدار در شرکت باشیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری با اعلام این خبر که تا پایان سال‌جاری، همه پرونده‌های خسارت پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: حق‌بیمه تولیدی شرکت از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان و مجموع ذخایر شرکت طی مدت ۱۰ ماه اخیر نیز از مرز چهار هزار میلیارد تومان عبور کرده است.وی میزان ارزش سرمایه‌گذاری‌های شرکت را رقمی حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد یک رشد پایدار در شرکت باشیم.مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به قرارداد بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش بار دیگر به ارائه خدمات مطلوب و تکریم معلمان و فرهنگیان و لزوم کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان، حفظ و استمرار ارتباط با مشتریان همچنین اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع به بیمه‌گذاران تأکید کرد.دکتر جعفری همچنین با اشاره به لزوم ارائه خدمات هوشمند، خاطرنشان کرد: طی آینده نزدیک صفر تا صد زنجیره فعالیت‌های شرکت (از صدور تا خسارت) در قالب مدل بیمه‌گری هوشمند ارائه خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها