۱۴۰۱ دوشنبه ۱۰ بهمن چاپ

وزیر ارشاد دستور پیگیری قضایی «توهین رکیک» رائفی‌پور به هنرمندان موسیقی را صادر کرد

وزیر ارشاد دستور پیگیری قضایی «توهین رکیک» رائفی‌پور به هنرمندان موسیقی را صادر کرد

اقتصاد میهن: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با محتوای توهین به هنرمندان حوزه موسیقی که با واکنش برخی از اهالی موسیقی از جمله نامه سه عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمدمهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه در این خصوص را صادر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی پس از انتشار این محتوای ویدیویی ضمن ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی به جامعه هنری نجیب ایران را بر نمی تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در آستانه برگزاری این جشنواره  اقدام به بازنشر ویدیویی قدیمی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی، پرداخته و ادامه همکاری با جشنواره را به عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی منوط دانست؛ در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد. گفتنی است که دبیر هنری جشنواره موسیقی فجر ویدیویی قدیمی از رائفی‌پور منتشر کرد که در آن به هنرمندان موسیقی توهین شده بود. عبدی گفته تا رائفی‌پور عذرخواهی رسمی نکند، با جشنواره همکاری نمی‌کند.

رائفی پور در ویدئویی که بهزاد عبدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است، ادعا می کند که: «۷۰ درصد موسیقی دانان هرگز ازدواج نکرده‌اند به دلیل اینکه هرزه تشریف داشته‌اند»!

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها