۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ شهريور چاپ
رئیس ستاد اربعین بانک سپه اعلام کرد:

ارائه خدمات شبانه روزی خودپردازهای سیار و ثابت بانک سپه در نقاط مرزی به زائران اربعین حسینی

ارائه خدمات شبانه روزی خودپردازهای سیار و ثابت بانک سپه در نقاط مرزی به زائران اربعین حسینی

اقتصاد میهن: رئیس ستاد اربعین حسینی بانک سپه از استقرار 37 دستگاه خود پرداز سیار بانک سپه در نقاط پرتردد مرزی استان های خوزستان‌، کرمانشاه و ایلام برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تامین وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش اقتصاد میهن از  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر پرتو افکنان عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین حسینی بانک سپه گفت: ‌ به منظور ارائه خدمت و تسهیل دسترسی زائران اربعین حسینی به خدمات مالی، دستگاه های خودپرداز سیار بانک سپه با استقرار در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان، خسروی در استان کرمانشاه و پایانه مرزی مهران در استان ایلام از سی ام مردادماه سالجاری به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.همچنین 4 دستگاه خودپرداز سیار در پایانه برکت، 3 دستگاه در محل پارکینگ بزرگ اربعین حسینی در ایلام و 2 دستگاه خودپرداز سالنی در پایانه خروجی مرز مهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است.

رئیس ستاد اربعین حسینی بانک سپه افزود: دستگاههای خودپرداز سیار این بانک مستقر در استان های فوق با پشتیبانی 24 ساعته کارکنان شعب شهرهای مرزی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تا بیستم شهریور ماه سالجاری فعال خواهند بود. عضو هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت: همچنین 11 شعبه این بانک در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از ساعت  6 صبح تا 20عصر در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بوده و 111 شعبه بانک سپه در سراسر کشور تا 14 شهریور ماه نسبت به فروش ارز اربعین تا ساعت 18 هر روز اقدام می کنند

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها