۱۴۰۱ يکشنبه ۲ بهمن چاپ
تبلور شعار «ما می‌توانیم» در پتروشیمی اروند؛

مبدل‌های استراتژیک واحد کلر آلکالی پتروشیمی اروند، داخلی‌سازی شد

مبدل‌های استراتژیک واحد کلر آلکالی پتروشیمی اروند، داخلی‌سازی شد

اقتصاد میهن: شرکت پتروشیمی اروند با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به داخلی‌سازی مبدل‌های استراتژیک حرارتی صفحه‌ای واحد کلرآلکالی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ صفحات این مبدل‌ها از نوع تجهیزات خاص و از متریال تیتانیوم می‌باشند که پیش‌تر از طریق شرکت‌های اروپایی تامین می‌شده‌اند.بر پایه اطلاعات منتشر شده از سوی کمیته‌ی خودکفایی شرکت پتروشیمی اروند؛ با اعمال تحریم های ظالمانه و یکجانبه غربی‌ها علیه صنعت پتروشیمی، کمیته ساخت داخل این مجتمع پتروشیمیایی اقدام به شناسایی شرکت های سازنده داخلی نموده و با اعتماد به شرکت‌های داخلی و با هدف حذف وابستگی به خارج و جلوگیری از خروج ارز از کشور، ریسک داخلی سازی را پذیرفته و در ساخت این تجهیزات استراتژیک به موفقیت رسیده است‌.این مبدل‌ها وظایف متعددی از جمله کاهش دمای کاستیک تولیدی واحد کلر آلکالی و جلوگیری از خوردگی لاین ها و نقش هیتر و کولر برای خطوط آنولیت این واحد را دارا می‌باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها