۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۱ دي چاپ

سامانه «دی دار» رونمایی شد

سامانه «دی دار» رونمایی شد

اقتصاد میهن: بیمه دی پیشرو در ارائه فناوری های نوین پویش فناورانه سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه با هدف تلفیق فناوری و دانش بیمه ای به منظور ایجاد طرح های نوین بیمه ای هر هفته برگزار می شود. در سه شنبه های نوآورانه این هفته صنعت بیمه از اپلیکیشن دیدار و مرکز نوآوری بیمه دی و سامانه پاساژ بیمه رونمایی شد.

در این همایش مجید بهزادپور، رئیس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه تلاش بر این است که نظارت‌ها را تقویت و مداخلات و تصدی‌گری در صنعت بیمه را کاهش دهیم، گفت: ما نقش مداخله در بازار بیمه نداریم و می‌خواهیم نظارت را بیشتر کنیم. وی از نوآوری در صنعت بیمه به عنوان تخریب خلاقانه در این صنعت اشاره کرد و گفت: باید نوآوری‌ها جوابگوی نیاز امروز و آینده در صنعت بیمه باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی همچنین با بیان اینکه صنعت بیمه ایران مدتی از بازارهای جهانی دور مانده است، اظهار داشت: به هر حال باید روزی به بازارهای جهانی متصل شویم و صنعت بیمه باید این آمادگی را داشته باشد که با انجام نوآوری‌ها با صنعت بیمه دنیا همکاری کند. بهزادپور اضافه کرد: در چهار هفته‌ای که از پویش سه‌شنبه‌های خلاقانه بیمه می‌گذرد، شرکت‌های بیمه در زمینه فناوری‌های نو که استفاده می‌کنند به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند و هدف ما معرفی این نوآوری‌ها و افزایش رقابت در صنعت بیمه است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه نیاز به ارائه راه‌حل برای بنگاه‌ها دارند،‌ گفت: سه‌شنبه‌های نوآورانه تا آخر سال ادامه پیدا می‌کند و بعد از آن مرکز نوآوری در بیمه مرکزی فعال می‌شود و کار فناوری‌های نوآورانه به طور مستمر باید ادامه داشته باشد و صنعت بیمه از این فناوری‌ها بهره‌برداری کند. رئیس کل بیمه مرکزی همچنین با اشاره به ارائه فناورانه یک شرکت نمایندگی بیمه بیان کرد: با توجه به اینکه مقررات و آیین‌نامه‌های صنعت بیمه را رعایت می‌کنید از این حرکت حمایت می‌کنیم و این نکته درستی است که باید خرید بیمه‌نامه‌ها از افراد حرفه‌ای و نمایندگی‌ها انجام شود.

سامانه دی دار پلتفرمی بر پایه فناوری‌های نوینهمچنین در این مراسم محمد رضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی سامانه دی دار را یک پلتفرم بر پایه فناوری های نوین دانست و گفت: این سامانه با تمرکز بر حوزه دیجیتال و یکپارچه سازی خدمات بیمه ای طراحی شده است تا بیمه گذاران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات مشاوره، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت به طور همزمان بهره مند شوند. وی افزود: همچنین در سامانه دی دار به خانواده محترم ایثارگران که از بیمه گذاران این شرکت هستند، سرویس های ویژه ای اختصاص داده شده است. مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از ارائه خود به معرفی مرکز نوآوری “دی نو” پرداخت و گفت: این مرکز با هدف ایجاد تجربه خوشایند برای کارکنان و شبکه فروش طراحی شده که با حضور در اتاق های اختصاصی که برای این کار ایجاد شده، بتوانند به ایده پردازی برای ارائه محصولات و خدمات جدید بیمه ای بپردازند. به گفته وی،‌ سهم این شرکت از بازار باید به ۲ درصد از بازار بیمه برسد و ۸۰ درصد از پرتفوی این بیمه به بیمه‌های خرد اختصاص پیدا کند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها