۱۴۰۲ پنج شنبه ۲ شهريور چاپ

اعزام کاروان خودپردازهای سیار بانک سپه به نقاط مرزی جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

اعزام کاروان خودپردازهای سیار بانک سپه به نقاط مرزی جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

اقتصاد میهن: در مراسمی با حضور دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل و دکتر پرتو افکنان عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد مردمی اربعین حسینی بانک سپه، کاروان خودپردازهای سیار بانک برای ارائه خدمات بانکی به زائران اربعین حسینی به نقاط مرزی اعزام شد.

 به گزارش اقتصاد میهن از  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم اعزام کاروان خودپردازهای سیار به نقاط مرزی ضمن قدردانی از تمامی همکارانِ دست اندر کار این حوزه، بر ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد و خدمت رسانی به عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مایه مباهات و افتخار بانک دانست.دکتر ابراهیمی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا نیازهای بانکی زائران حضرت سید الشهدا (ع) و شرکت کنندگان در مراسم پرشور راهپیمایی اربعین حسینی به بهترین شیوه ممکن مرتفع شود.

کاروان سیار خودپردازهای بانک سپه با استقرار در نقاط مرزی استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان به شرکت کنندگان مراسم اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.شایان ذکر است 20 دستگاه خودرو حامل 37 دستگاهِ خود پرداز بانک سپه در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی در نقاط مرزی مستقر هستند. همچنین 11 شعبه کشیک این بانک در شهرهای مرزی از ساعت 6 صبح تا 8 شب از تاریخ اول لغایت بیستم شهریور ماه سال جاری آماده ارائه خدمات بانکی و ارزی به زائران اربعین حسینی هستند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها