۱۴۰۱ جمعه ۹ دي چاپ

اقدام عجیب مجلس در بودجه ۱۴۰۲/ اختصاص بودجه به سریال ابراهیم حاتمی کیا!

اقدام عجیب مجلس در بودجه ۱۴۰۲/ اختصاص بودجه به سریال ابراهیم حاتمی کیا!

اقتصاد میهن: در حالی که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و دولت تلویحا از کسری بودجه سال آینده خبر داده، تسنیم در خبری به نقل از نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه از اقدام عجیب مجلس در اختصاص بودجه برای سریال ابراهیم حاتمی کیا خبر داد!

این خبرگزاری در توضیح خبر منتشر شده به نقل از محمدرضا میرتاج‌الدینی نوشت:

* واقعاً اینکه صدا و سیما سریال‌های فاخر و الف ویژه نداشته باشد، ضعف است. ما هم همه‌جانبه حمایت کنیم سریال موسی(ع) با یک شیوه‌های تکنولوژی جدید شروع کنند و بیش از این تعلل نکنند.

* تولید این سریال خیلی طول کشیده و از آن زمانی که حرف آن و سناریویِ مرحوم فرج‌الله سلحشور به میان آمد خیلی طول کشیده است.

* ما این موضوع را از رؤسای صداوسیما می‌خواهیم تا پایان سال، سریال «موسی(ع)» را کلید بزنند و در بودجه ۱۴۰۲ حتماً برای آن بودجه و بحث‌های حمایتی را خواهیم داشت.

* البته باید تشکر کنیم از صداوسیما که دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد.

* بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند.»

سریال حضرت موسی(ع) پروژه چند ساله تلویزیون است که ابتدا فرج‌الله سلحشور به عنوان کارگردان آن مطرح شد؛ با درگذشت او، قرعه به نامِ جمال شورجه افتاد و در مسیرِ پژوهش و فراهم کردن شرایط تولید، این فیلمساز هم دچار بیماری شد و نتوانست این سریال را کلید بزند. بعد از بحث‌های فراوان، ابراهیم حاتمی‌کیا واردِ ماجرا شد و او کارگردانی این سریال را برعهده گرفت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها