۱۴۰۱ يکشنبه ۲۷ آذر چاپ

برگزاری جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با تخفیف ویژه

برگزاری جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با تخفیف ویژه

اقتصاد میهن: جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، آکادمی ایرانسل با اجرای جشنواره زمستانه در حوزه‌های تحول دیجیتال، مبانی تحول دیجیتال، استراتژی‌ها و پیاده‌سازی تحول دیجیتال، فناوری‌های پیاده‌سازی تحول دیجیتال مانند زبان‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و همچنین دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای، در صدد است تا برای علاقه‌مندان این حوزه، به منظور ارتقای سطح دانش، یافتن فرصت‌های شغلی بهتر، دسترسی به محتوای تخصصی، به‌روز و با کیفیت، دوره‌های آموزشی را با شرایط ویژه برگزار و گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای نیز به شرکت‌کنندگان اعطا کند.

آکادمی ایرانسل در راستای ارتقای سواد دیجیتال با هدف تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال و هم‌راستا با استراتژی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که حرکت از تلکو (Telco) به تککو (Techco) است، تلاش می‌کند تا فاصله نیازهای آموزشی و مهارتی میان تحصیلات دانشگاهی و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصص محور و مهارت محور برطرف کرده و همچنین زمینه ورود افراد مستعد و توانمند را به بازار کار فراهم کند. جشنواره زمستانه اکادمی ایرانسل که پس از جشنواره تابستانی برنامه نویسی به زبان پایتون برگزار می‌شود، در ادامه این اهداف طراحی شده و با شروع زمستان ۱۴۰۱، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها