۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۵ مرداد چاپ
در تیرماه ‌سال جاری محقق شد

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی

اقتصاد میهن: بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.

به گزارش  اقتصاد میهن از پایگاه اطلاع‌رسانی ، بانک سپه با کسب سهم 18.78 درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز جزو بانک‌های برتر در کسب بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت.براساس این گزارش، این بانک با اختصاص 17.54 درصد توانست از بازار تعدادی تراکنش‌های شبکه بانکی رتبه دوم نظام بانکی را به خود اختصاص دهد.بانک  سپه جزو بانک‌های برتر دارای بیشترین کارت اعتباری تراکنش‌دار و نیز موفق به کسب رتبه دوم بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار در شبکه پرداخت با سهم 11.31 درصدی در تیرماه سال جاری شد.

این بانک همچنین با سهم 8.69  درصدی توانست در زمره برترین بانک‌های صادرکننده بیشترین کارت هدیه و بن کارت تراکنش‌دار در مدت مذکور قرار گیرد. شاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با سهم 230.725 هزار تراکنشی در جایگاه دوم بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و با کسب سهم 1.202.052 هزار تراکنشی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها