۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ آذر چاپ

حمله همه جانبه فارس به تلویزیون؛ «آمنه سادات ذبیح پور» دروغگوست!

حمله همه جانبه فارس به تلویزیون؛ «آمنه سادات ذبیح پور» دروغگوست!

اقتصاد میهن: یکی از مدیران خبرگزاری فارس به انتشار گزارش صداوسیما درباره بولتن‌های خبرساز واکنش نشان داد. و تلویزیون و آمنه سادات ذبیح پور را دروغگو خواند.

صداوسیما در گزارشی که توسط آمنه سادات ذبیح پور تهیه شده است، اعلام کرد «ع ت» تهیه کننده بولتن جنجالی خبرگزاری فارس بوده است.در این گزارش عنوان شده که او «قبلا هم دست به جعل اخبار و بولتن‌سازی زده و به علت اشتباهات زیادش مورد تذکر قرار گرفته و هم اکنون در بازداشت است.»

صداوسیما ع-ت را خبرنگار خبرگزاری فارس معرفی کرده، در حالی که او در زمان افشای بولتن قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. منظور صدا و سیما از ع ت، عباس توانگر است.  علی اکبر غلامی، یکی از مدیران خبرگزاری فارس در واکنش به گزارش بیست و سی و آمنه سادات ذبیح پور در توئیتر نوشت: گزارش صداوسیما در مورد بولتن‌های خبرگزاری فارس دروغ است و خانم ذبیح‌پور‌ دروغگو است. 

همچنین مصطفی وثوق کیا از کارکنان تحریریه خبرگزاری فارس  باانتشار عکس مراسم تقدیر خبرگزاری فارس از آمنه‌سادات ذبیح پور، مجری صدا و سیما که گزارشگر برنامه دیشب تلویزیون علیه عباس توانگر، سازنده «بولتن محرمانه» بود، ذبیح پور را به ناسپاسی متهم کرد.

مصطفی وثوق کیا نوشت:

‏آمنه سادات ذبیح‌پور جواب تقدیر چند سال قبل در خبرگزاری فارس را داد.یادمه در روزنامه که بودم در برابر اصرار مدیران برای گزارش مثبت از اقدامات این خانم کلی مقاومت کردم و کار را نکردم ولی دوستان عجول تقدیر کردند و این طور جواب گرفتند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها