۱۴۰۱ شنبه ۱۲ آذر چاپ

تأکید استاندار قزوین بر گسترش مشارکت ایرانسل در توسعه استان

تأکید استاندار قزوین بر گسترش مشارکت ایرانسل در توسعه استان

اقتصاد میهن: استاندار قزوین در دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر گسترش مشارکت ایرانسل در توسعه این استان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، طی سفری یک روزه به شهر قزوین، به همراه جمعی از مدیران ارشد ایرانسل، با مهندس محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، دیدار و گفت‌وگو کرد.در این دیدار که با حضور دکتر مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد، استاندار قزوین، اقدامات انجام شده توسط ایرانسل در استان را ستود و از فعالیت‌های ایرانسل برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان قزوین، از جمله توسعه ۴۸ کیلومتر فیبرنوری، تقدیر کرد. اعلایی همچنین با تشکر از توسعه پوشش نسل‌های مختلف شبکه تلفن‌همراه ایرانسل در سطح استان، ضمن تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود، خواستار مشارکت هر چه بیشتر ایرانسل در طرح‌های توسعه‌ای اقتصاد دیجیتال استان، در موضوع‌های مختلف فرابخشی و بین‌بخشی، در قالب طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری و ارائه خدمت و محصول شد.

مدیرعامل ایرانسل نیز در این دیدار، ضمن تشریح برنامه‌های آتی ایرانسل برای توسعه ارتباطی استان قزوین، از جمله برنامه توسعه چهار سایت جدید نسل پنج (۵G) طی دو هفته آینده، تصریح کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌های تحول دیجیتال، از جمله گسترش شبکه فیبرنوری، بسیار جدی هستیم. عباسی‌آرند همچنین به پیشرو بودن ایرانسل در توسعه شبکه نسل پنجم تلفن‌همراه، اشاره و تأکید کرد: ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده ۵G و رکورددار تعداد سایت‌های نسل پنج و سرعت اینترنت همراه در ایران است و توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی و زیرساخت‌های کسب‌وکار دیجیتال در کشور را از جمله مهمترین برنامه‌های خود می‌داند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها