۱۴۰۱ سه شنبه ۸ آذر چاپ
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

سه میلیارد یورو در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است

سه میلیارد یورو در پتروشیمی ایلام سرمایه‌گذاری شده است

اقتصاد میهن: معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون معادل سه میلیارد یورو پروژه در صنعت پتروشیمی استان ایلام برنامه‌ریزی و اجرا شده‌ است .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، مرتضی  شاه‌میرزایی  که  در در یادواره شهدای کارگری استان ایلام سخن می گفت، با بیان اینکه در سال ۵۷ تولید محصولات پتروشیمی یک و‌ نیم میلیون تن بوده است ، افزود: اکنون به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت متخصصان صنعت با وجود تحریم‌ها، تولید محصولات پتروشیمی۶۰ برابر و معادل ۹۰ میلیون تن افزایش یافته است.در این یادواره که به همت پتروشیمی ایلام و شرکت پالایش گاز در پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، شاه‌میرزایی‌ اظهار داشت:ایلام به برکت خون شهدا به یک کارگاه پویا و فعال تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت صنایع نفت، گاز و‌ پتروشیمی و دانشگاه در استان ایلام وجود نداشت ادامه داد:این استان لیاقت داشت که در سرزمین آن خون بهترین بندگان خدا برای اعتلای کلمه توحید نثار شود.معاون وزیر نفت ادامه داد:۱۰ عملیات بزرگ کشور در استان ایلام اجرا شده که باید برای نسل جدید تبیین شود.شاه‌میرزایی با اشاره به توطئه‌های دشمن در حوادث اخیر کشور گفت:دشمن «ماتریسی» از تحریم‌ها را علیه ایران به راه انداخته است. معاون وزیر نفت تاکید کرد:درب مجتمع‌های صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی با رعایت ایمنی به روی دانشگاهیان و قشر نوجوان باز شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها