۱۴۰۱ شنبه ۲۸ آبان چاپ

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به مسافران جام جهانی قطر

بسته ویژه ایرانسل برای سفر به مسافران جام جهانی قطر

اقتصاد میهن: عرفه‌ها و بسته‌های ویژه رومینگ ایرانسل برای جام‌جهانی قطر اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان و مسافران ایرانی کشور قطر در روزهای جام‌جهانی فوتبال، تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه‌ای را برای این رویداد در نظر گرفته است.ایرانسلی‌هایی که به قطر سفر می‌کنند، می‌توانند با فعال‌سازی رومینگ، با هزینه‌‌ای مقرون‌به‌صرفه، به اینترنت دسترسی داشته باشند و با دوستان و عزیزان خود، ارتباط تلفنی برقرار کنند.این خدمات در فاصله روزهای ۲۷ آبان تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱، فعال و در تمامی مناطق تحت پوشش اپراتورهای ودافون (Vodafone) و اوردو (Ooredoo) در کشور قطر، برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل، در دسترس است.

بر این اساس، برقراری هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با شماره قطری، برقراری هر دقیقه تماس صوتی از قطر با ایران و نیز دریافت هر دقیقه تماس تلفنی از ایران در کشور قطر، ۹۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. هزینه ارسال هر پیامک، ۲۰۰۰ تومان و هزینه استفاده از هر مگابایت اینترنت همراه نیز، ۲۰۰۰ تومان خواهد بود.

ایرانسل همچنین برای ایجاد امکان مدیریت بهتر حساب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سه بسته ترکیبی ویژه رومینگ را نیز در اختیار مشترکان خود قرار داده است.بسته ترکیبی اول، شامل ۲ گیگابایت اینترنت همراه، ۲۰ دقیقه مکالمه صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۲۰ پیامک و بسته ترکیبی دوم، شامل ۵ گیگابایت اینترنت همراه، ۵۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۵۰ پیامک است. این دو بسته، به ترتیب به قیمت ۳۹۰هزار تومان و ۹۹۰هزار تومان عرضه شده‌اند.

بسته ترکیبی سوم نیز یک بسته ویژه مکالمه و پیامک، شامل ۹۰ دقیقه تماس صوتی با ایران یا با کشور قطر و ۹۰ پیامک است که با قیمت ۴۹۰هزار تومان در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است. فعال‌سازی بسته‌های فوق، با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها