۱۴۰۱ يکشنبه ۲۲ آبان چاپ

راه اندازی پرواز کیش- دوحه برای هواداران مسابقات جام جهانی

راه اندازی پرواز کیش- دوحه برای هواداران مسابقات جام جهانی

اقتصاد میهن: پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از راه‌اندازی مسیر پروازی کیش به دوحه برای هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

مهدی کشاورز گفت: هواپیمایی ایران ایر مسیر پروازی از کیش به دوحه را برای هواداران تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه‌اندازی کرده است.وی بیان داشت: مسیر پروازی برای سه بازی تیم ملی “سی‌ام آبان، چهارم و هشتم آذر” از مبدا کیش به دوحه و از دوحه به کیش با ارائه خدمات شایسته و تسهیل تردد هواداران تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فراهم شده است.

کشاورز با اشاره به فراهم بودن امکانات اقامتی و رفاهی مقرون به صرفه برای برای هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کیش، ابراز داشت: با راه‌اندازی مسیر پروازی به کشور قطر، کیش می‌تواند برای میزبانی از هواداران این رویداد بزرگ نقش مهم و ارزشمندی ایفا کند. این مقام مسئول ابراز داشت: با راه‌اندازی مسیر پروازی کیش-دوحه-کیش هواداران تیم ملی کشورمان برای تماشای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌توانند از جزیره کیش به این کشور سفر کنند.

-

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها