۱۴۰۱ جمعه ۱۳ آبان چاپ

روایتی عجیب از پارتی بازی عجیب رستم قاسمی برای فرودگاه زادگاه خود!

روایتی عجیب از پارتی بازی عجیب رستم قاسمی برای فرودگاه زادگاه خود!

اقتصاد میهن: تلاش تماشاگران ایرانی برای حضور در مسابقات جام‌جهانی در قطر در ماه‌های اخیر موجب ایجاد یک بازار سیاه در بخش خرید بلیط و رزرو هتل مسابقات شده است. البته در این بین وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی اعزام مسافران به قطر تلاش اعلام می‌کند که پروازهای داخلی و حتی مسیر دریایی ارزان قیمت می‌تواند به عنوان یک راه‌حل ساده در اختیار فوتبال دوستان قرار بگیرد.

حتی رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی مدعی است در مذاکراتی که با طرف قطری داشته توانسته حضور مسافران جام‌جهانی ۲۰۲۲ را تسهیل کند. موضوعی که با کارنامه ضعیف این وزیر در موسم اربعین سال جاری نمی‌تواند به طور کل قابل اعتنا باشد. اخیرا روابط عمومی هما به نقل از «شمس الدین فرزادی پور» سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی قیمت پروازها از ایران به قطر برای جام جهانی را اعلام کرد.بر اساس آنچه فرزادی‌پور اعلام کرده قیمت رفت و برگشت هر صندلی از مبدا ایران به قطر ۱۳ میلیون تومان اعلام شده است.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی گفته که ۴۲ پرواز از تهران به دوحه با ظرفیت ۲۵۰ و ۱۹۰ نفر، چهار پرواز از شیراز به دوحه، دو پرواز از لار و ۲۰ پرواز از مبدا لامرد به مقصد دوحه در نظر گرفته شده است.نکته جالب که توجه دیده‌بان ایران را به خود جلب کرده است میزان پروازهای است که از سه مبدا فرودگاهی تهران، شیراز، لارستان و لامرد قرار است به مقصد قطر برای جام جهانی صورت گیرد. بررسی‌های دیده بان ایران نشان می‌دهد که به جز تهران که همه روزه پروازهای مختلفی از فرودگاه امام خمینی(ره) به پایتخت دیگر کشورها صورت می‌گیرد نوع تقسیم بندی پروازهای جام جهانی از مبدا سه شهر دیگر عجیب و غریب است!

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها