۱۴۰۱ شنبه ۲ مهر چاپ

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفید دشت

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفید دشت

اقتصاد میهن: مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه احداث جاده دسترسی این شرکت خبر داد.

جمشید علی بابایی گفت: اجرای این پروژه با هدف کاهش ۱۵ کیلومتری مسیر دسترسی وسایل نقلیه سبک و سنگین، مدیریت هزینه های حمل مواد اولیه و محصول و همچنین افزایش ایمنی ترابری، عملیات احداث جاده اختصاصی فولاد سفیددشت از محور بروجن به اصفهان (از مسیر شهر سفیددشت) به طول ۶ کیلومتر و عرض ۴.۲۲ متر در مهرماه ۱۴۰۰ و در دو باند مجزا آغاز شده است.وی افزود: این جاده در محور شمالی شهر سفیددشت واقع شده و محل اتصال آن به محور سفیددشت- زرین شهر به وسیله پل زیرگذر در حدفاصل محوطه شهرک صنعتی سفیددشت و خط راه آهن است.

اجرای طرح ماشین ریخته گری بیلت در شرکت فولاد سفیددشت

به گفته مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری مدت زمان پیش بینی شده برای این پروژه ۱۸ ماه و بودجه اختصاص یافته به آن بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.اردلان رئیسی رئیس اجرای پروژه های جنبی و پشتیبانی در خصوص روند عملیات اجرایی این طر ح خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت پروژه احداث جاده دسترسی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ حدوداً ۳۵ درصد بوده که با گذشت حدود ۱۱ ماه از شروع آن همچنان مطابق با برنامه در حال انجام است.  وی ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات لازم در راستای پیشبرد پروژه یادشده، در مدت زمان پیش بینی شده و حتی زودتر از آن موفق به تکمیل و بهره برداری از این طرح باشیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها