۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ شهريور چاپ
فرزند نوپای صنعت فولاد در جمع بزرگان؛

حضور فولاد غدیر نی‌ریز در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ کیش

حضور فولاد غدیر نی‌ریز در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۱ کیش

اقتصاد میهن: مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در آستانه بهره‌برداری از واحد فولادسازی خود راهی سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد کیش می‌شود.

همزمان با برگزاری المپیک پاییزی فولادسازان، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در این رویداد بزرگ حضور خواهد یافت تا در آستانه بهره‌برداری از واحد فولادسازی خود، گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های خود را به بازدیدکنندگان و متخصصان این صنعت ارائه دهد. بر اساس این گزارش، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، یکی از کارخانه‌های آهن اسفنجی و فولاد در استان فارس بوده و قطب جدیدی در تولید فولاد کشور به شمار می‌آید. مدیران این‌ مجتمع فولادی در آستانه بهره‌برداری از واحد فولادسازی غدیر نی‌ریز با حضور در جمع بزرگان صنعت فولاد، به معرفی دستاوردهای بومی‌سازی، تکنولوژی‌های نوین و آخرین دانش فنی بکار گرفته شده در صنعت فولاد کشور خواهند پرداخت. سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ کیش از ۱۰ تا ۱۲ آبانماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها