۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ شهريور چاپ

اولین لیگ دوچرخه سواری کودکان برگزار می شود

اولین لیگ دوچرخه سواری کودکان برگزار می شود

اقتصاد میهن: شهرداری منطقه2 به منظور ایجاد نشاط و برنامه ریزی برای سلامت کودکان اولین لیگ دوچرخه سواری تعادلی ویژه کودکان را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی،معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه گفت: اولین لیگ دوچرخه سواری تعادلی ویژه کودکان ۳تا۵ ساله روز ۲۰ شهریورماه در پارک ترافیک منطقه برگزار می شود.وی توانمندسازی کودکان و ایجاد نشاط و برنامه ریزی برای سلامت کودکان را از اهداف این برنامه ورزشی برشمرد و گفت: مسابقه دوچرخه سواری تعادلی با آموزش اصولی دوچرخه سواری برای کودکانی است که نمی‌توانند بدون چرخ کمکدار، رکاب بزنند، برگزار می شود.
کریمی گفت: کودکان در این طرح دوچرخه سواری ایمن را در خیابان های شبیه سازی شده بوستان آموزش ترافیک تجربه می کنند و همزمان با یکدیگر به رقابت می پردازند. وی با اشاره به اینکه نفرات برگزیده برای رقابت با کودکان منتخب شهر تهران معرفی می شوند ، افزود: شهروندان گرامی می توانند جهت شرکت در این رویداد دوچرخه سواری و کسب اطلاعات بیشتر عدد ۲ را به شماره واتساپ ۰۹۰۲۷۷۷۷۰۰۱ارسال نمایند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه دو در ادامه به برنامه های آموزشی پارک ترافیک اشاره کرد و گفت: عابرین پیاده و کودکان در حوادث ترافیکی از آسیب پذیرترین اقشار هستند و پیشگیری از این امر نیازمند راهبردهای آموزشی بر همین اساس برنامه های آموزش قوانین ترافیکی درقالب بازی در این پارک به کودکان ارائه می شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها