۱۴۰۱ شنبه ۱۲ شهريور چاپ

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی ۱۴۰۱

پیشنهادهای ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی ۱۴۰۱

اقتصاد میهن: زائران ایرانسلی، ‌می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴۰* یا با استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته‌ اینترنت یک گیگابایتی، با اعتبار هفت روز را به صورت رایگان دریافت کنند که فقط در نواحی مرزی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین و مسیرهای منتهی به این مناطق، قابل استفاده است.

در این مناطق مرزی، کیوسک‌هایی برای اتصال رایگان به اینترنت ایرانسل به صورت وای‌فای فراهم است.ایرانسل تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های خدمات رومینگ در نظر گرفته که بر این اساس، هر دقیقه تماس صوتی با ایران، ۹۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران، ۶۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق، ۴۰۰۰ تومان، ارسال هر پیامک، ۱۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه، ۵۰۰ تومان خواهد بود. بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه ایام اربعین نیز، از طریق کد دستوری #۴۱۱۱۱ و ایرانسل‌من، قابل فعال‌سازی هستند. این بسته‌ها، شامل بسته ۶۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی هستند که با اعتبار هفت روز و با قیمت به ترتیب، ۲۵۰ و ۳۹۰ هزار تومان، ارائه شده‌اند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها