۱۴۰۱ شنبه ۵ شهريور چاپ

بازدید مشاور استاندار بوشهر از مركز نوآوری پتروشيمی زاگرس

بازدید مشاور استاندار بوشهر از مركز نوآوری پتروشيمی زاگرس

اقتصاد میهن: مشاور استاندار بوشهر و مدير راهبری استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس با حضور در مجموعه اقامتی و رفاهی شرکت پتروشیمی زاگرس در سیراف از مركز نوآوری پتروشيمی زاگرس بازديد و با رئيس اين مركز گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، دکتر عبدالحسین بهرامی در اين ديدار اقدام مديرعامل شركت پتروشيمی زاگرس در خصوص راه‌اندازی مركز نوآوری را شايسته تشكر و تقدير دانست و از آمادگی استانداری بوشهر و پارک علم و فناوری اين استان در حمايت از مركز نوآوری پتروشيمی زاگرس خبر داد.بنا بر این گزارش، مشاور استاندار بوشهر و مدير راهبری استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس در این بازدید عنوان نمود ارائه خدمات مشاوره و دوره‌های آموزشی، نشان جغرافيايی، ارائه تسهيلات تبصره ١٦ و ١٨ را از جمله حمايت‌های پارک علم و فناوری استان بوشهر از اين مركز می‌توان برشمرد. مشاور استاندار بوشهر با تأكيد بر ضرورت انعقاد و امضای تفاهم‌نامه فی‌مابين پارک علم و فناوری و مركز نوآوری پتروشیمی زاگرس؛ پیشنهاد عضويت مركز نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس در شورای فناوری استان بوشهر را نیز ارائه نمودند

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها