۱۴۰۱ شنبه ۵ شهريور چاپ

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به مدیرعامل شرکت بیمه آسماری

اعطای تندیس رضایتمندی مشتری به مدیرعامل شرکت بیمه آسماری

اقتصاد میهن: تندیس نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) ۱۴۰۱ به لطف اله نکویی مدیرعامل شرکت بیمه آسماری اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این اجلاس که با رویکرد تکنیک های جهانی، تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده در شرایط بحرانی، تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از فناوری‌های به‌روز ارتباط‌ جمعی در جهت جذب و حفظ مشتری و توانمندی واحد صدای مشتری برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی کرد. نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شرکت‌های بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها